Najdeme Vám

zaměstnance

Hledání nových zaměstnanců může být náročné a časově nákladné. Proto je tu Findem, specialisté na HR marketing a automatizované náborové procesy. Naše platforma vám pomůže najít a oslovit vhodné kandidáty skrze efektivní online marketingové kampaně, automatizované systémy a personalizovanou komunikaci.

Jak Findem funguje?

Přistupujeme k procesu získávání kontaktů komplexně a to:

1.

Marketingové kampaně

Připravíme a spustíme cílené marketingové kampaně na platformách jako Facebook, Instagram, Google a LinkedIn, abychom oslovili co největší počet potenciálních uchazečů

2.

Propad kontaktů do HR CRM

Kontakty získané z kampaní automaticky propadnou do našeho HR CRM systému, kde jsou dále zpracovány.

3.

Automatizované vyhodnocování

Kandidáti vyplní dotazníky s oborovými otázkami, na základě jejich odpovědí systém automaticky vyhodnotí jejich kvalitu a přidá jim příslušné štítky

4.

Plánování pohovorů

Kandidáti si sami vyberou termín hovoru nebo pohovoru z rezervačního kalendáře, což šetří čas HR nebo manažerům.

5.

Budování vztahu

Během procesu jsou kandidáti informováni o společnosti, pozici, a dostávají materiály jako představení lidí, produktů a videa manažerů. Tím budujeme vztah kandidáta s firmou a udržujeme jeho pozornost.

6.

Automatizace

Díky automatizovanému procesu zkracujeme dobu výběrového řízení a šetříme čas HR nebo manažerům.

7.

Reporting

Dostáváte pravidelné notifikace a upozornění, abyste na žádný z kontaktů nezapomněli. Stejně tak Vám chodí pravidelný a přehledný report, jak si společně vedeme v získávání kontaktů na kandidáty.

1.

Marketingové kampaně

Připravíme a spustíme cílené marketingové kampaně na platformách jako Facebook, Instagram, Google a LinkedIn, abychom oslovili co největší počet potenciálních uchazečů

2.

Propad kontaktů do HR CRM

Kontakty získané z kampaní automaticky propadnou do našeho HR CRM systému, kde jsou dále zpracovány.

3.

Automatizované vyhodnocování

Kandidáti vyplní dotazníky s oborovými otázkami, na základě jejich odpovědí systém automaticky vyhodnotí jejich kvalitu a přidá jim příslušné štítky

4.

Plánování pohovorů

Kandidáti si sami vyberou termín hovoru nebo pohovoru z rezervačního kalendáře, což šetří čas HR nebo manažerům.

5.

Budování vztahu

Během procesu jsou kandidáti informováni o společnosti, pozici, a dostávají materiály jako představení lidí, produktů a videa manažerů. Tím budujeme vztah kandidáta s firmou a udržujeme jeho pozornost.

6.

Automatizace

Díky automatizovanému procesu zkracujeme dobu výběrového řízení a šetříme čas HR nebo manažerům.

7.

Reporting

Dostáváte pravidelné notifikace a upozornění, abyste na žádný z kontaktů nezapomněli. Stejně tak Vám chodí pravidelný a přehledný report, jak si společně vedeme v získávání kontaktů na kandidáty.

Výhody Findem

Efektivní nábor

Rychlejší a efektivnější proces výběru kandidátů.

Kvalitní kontakty

Dodáváme ověřené a kvalitní kontakty, kteří mají skutečný zájem o práci.

Automatizace

Minimalizace chyb a ušetření času díky automatizovaným procesům.

Budování vztahu

Kandidáti jsou průběžně informováni a motivováni, což zvyšuje jejich zájem o nabízenou pozici.

Šetříme čas

Automatizovaný proces zkracuje dobu výběrového řízení a šetří čas manažerů a personalistů v rámci výběrového řízení.

Chci najít zaměstnance

Kontakt

776 236 365

Varenská 2723/51, Ostrava Moravskoslezský kraj 70200

Dokumenty